Címkék

a-england (1) anny (2) boulevard (1) catrice (1) china glaze (1) claires (1) dance legend (3) dupe (1) egyéb (4) ezüst (1) fehér (1) fekete (1) glitter (4) golden rose (1) holo (3) kék (4) körömápoás (1) lila (2) lovely (1) manhattan (2) nail art (5) narancsárga (2) neon (1) opi (1) rimmel (1) rózsaszín (3) sand (3) skittlette (1) szett (1) teszt (5) webbolt (2) zöld (2) Címkefelhő

follow me

Follow on Bloglovinfacebook-icon.jpg

Colourful Nail Art Challenge 1. - Candy Colours

2014.05.03. 08:00 :: _sheera_

Candy colours nail art

Mindig is tetszettek a különféle körömlakkos kihívások, úgyhogy már alig vártam, hogy találjak egy számomra szimpatikusat. Így aztán, mikor Thimmyke meghirdette ezt a kihívást, én is jelentkeztem. Íme az én cukorka körmeim.

Nemrég érkezett egy Dance Legend csomagom, amiből rögtön két lakkot is bevetettem. A gyűrűs ujjamon a Lumos fantázianevű fedőlakkot használtam. A fehér alapon csodásan érvényesülnek a különböző színű áttetsző glitterek. A többi körmömre különböző pasztellszínű lakkokat kentem, majd rájuk két réteget a Dance Legend Top Prismatic lakkból.

Candy colours nail art

Már egy réteg Top Prismatic-kal is jól érvényesült a holo hatás a körmeimen, de mivel szerettem volna, ha kicsit egységesebbek a színes körmeim, ezért kentem rá még egy réteget, ugyanis a Top Prismaticnak van egy enyhe szürkés-ezüstös színe.

Candy colours nail art

Ezen a közeli képen csodásan látszik, milyen sokszínű is a Lumos.

Candy colours nail art

Egy csoportkép a felhasznált lakkokról:

Felhasznált lakkok

Végül pedig egy kép a Lumosról, ahogy világít a sötétben. A kupakjában ugyanis van egy led, amivel szépen ki lehet világítani a lakkot. Ennek ugyan valójában semmi haszna, de hát mégis, nem szuper? *-*

Dance Legend Lumos

Szólj hozzá!

Címkék: glitter holo nail art dance legend

A bejegyzés trackback címe:

https://nailpolishcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr616106356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása