Címkék

a-england (1) anny (2) boulevard (1) catrice (1) china glaze (1) claires (1) dance legend (3) dupe (1) egyéb (4) ezüst (1) fehér (1) fekete (1) glitter (4) golden rose (1) holo (3) kék (4) körömápoás (1) lila (2) lovely (1) manhattan (2) nail art (5) narancsárga (2) neon (1) opi (1) rimmel (1) rózsaszín (3) sand (3) skittlette (1) szett (1) teszt (5) webbolt (2) zöld (2) Címkefelhő

follow me

Follow on Bloglovinfacebook-icon.jpg

Dance Legend rendelés

2014.05.02. 15:07 :: _sheera_

Dance Legend Polish

Sokat gondolkoztam, hogy írjak-e erről posztot, mivel egyrészt a haul posztoknak nem vagyok nagy híve, másrészt pedig nem sok értelmét látom olyan lakkokról írni, amik itthon nem beszerezhetőek. Viszont mivel én is Magyarországra rendeltem ezeket a lakkokat, ezért talán másokat is érdekelhet, hogyan is lehet külföldi webshopból lakkot rendelni.

Az egész úgy kezdődött, hogy a barátom regisztrált az eBay-re, én pedig ezt úgy értelmeztem, hogy újabb lakkbeszerzési forrás nyílt meg. Miután összeválogattam jó sok Dance Legend lakkot, rájöttem, hogy mégsem tudom őket úgy megrendelni ahogy gondoltam, így kicsit elszomorodtam. Viszont ha már így összeválogattam a lakkokat, gondoltam megnézem a webboltjukat. És láss csodát! Eleve olcsóbbak voltak a lakkok, mint az eBayen, ráadásul a következő szállítási feltétellel: Shipping worldwide is 10$. If you order 10 or more bottles in it will be free! Na, gondoltam, ez a hülyének is megéri.

Szépen bepakolgattam a lakkokat a virtuális kosaramba (regisztrálni nem kellett), és megrendeltem. PayPal-on keresztül fizettem. Mielőtt megrendeltem volna a lakkokat, utánajártam a külföldről való rendelésnek, és találtam is egy nagyon hasznos posztot itt. Ha valaki külföldről akar rendelni, mindenképp javaslom elolvasni.

Amikor rendeltem, akkor a Dance Legend oldalán nagy piros betűkkel ki volt írva, hogy a március 27. után feladott rendeléseket csak április 7. után tudják postázni. Ez a felirat természetesen elkerülte a figyelmemet, de végül is mindenképp megrendeltem volna a lakkokat.

Így aztán április 2.-án megrendeltem a lakkokat, és vártam, hogy mikor lesz már 7.-e. Végül a csomagomat 14.-én adták föl, ekkor kaptam egy értesítőt, amiben egyrészt elnézést kértek a késedelemért, másrészt pedig megküldték  a csomagom azonosító számát, amit nyomon tudok követni. Ezen kívül arra is megkértek, hogy jelezzem, ha megérkezett a csomag, ezt én nagy pozitívumként értékeltem. Lehet, hogy soknak tűnik, hogy 12 nap telt el a postázásig, de mivel feltételezem, hogy a fent említett időszakban nem dolgoztak, a rendelések viszont ez idő alatt felhalmozódtak, így úgy gondolom, hogy normál esetben 3-4 nap telhet el a fizetés és a postára adás között.

Ezután már nem volt más hátra, mint szurkolni a csomagnak, hogy mielőbb ideérjen. Amíg külföldön volt, három oldalon követtem (az orosz posta hivatalos weblapján, egy univerzális, és egy orosz csomagkövető oldalon), így tudtam nagyjából összeollózni, hogy mi is történik. Miután Moszkvában vámkezelték, már a Magyar Posta oldalán követtem a csomagot. Végül április 29.-én hozta ki a postás. Így összességében négy hét alatt jött meg a csomagom, de szerintem ez normál esetben inkább három hét.

 Szépen becsomagolták, így nézett ki kinyitva:

Dance Legend Packet

Dance Legend Packet

A lakkok szépen egyenként is be voltak csomagolva. Kicsit jobb lett volna, ha alá is kerül a fóliából, de így is gond nélkül ideért a csomag.

Kicsit tartottam a külföldi rendeléstől, de egyáltalán nem bántam meg. A lakkok egytől egyig különlegesek, nem nagyon kapni hozzájuk hasonlót Magyarországon. Külön posztokat nem tervezek a lakkokról, mivel itthon nem elérhetőek, de ettől függetlenül még fognak szerepelni a blogon, hiszen egytől-egyig csodásak.

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb webbolt dance legend

A bejegyzés trackback címe:

https://nailpolishcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr506051790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása