Címkék

a-england (1) anny (2) boulevard (1) catrice (1) china glaze (1) claires (1) dance legend (3) dupe (1) egyéb (4) ezüst (1) fehér (1) fekete (1) glitter (4) golden rose (1) holo (3) kék (4) körömápoás (1) lila (2) lovely (1) manhattan (2) nail art (5) narancsárga (2) neon (1) opi (1) rimmel (1) rózsaszín (3) sand (3) skittlette (1) szett (1) teszt (5) webbolt (2) zöld (2) Címkefelhő

follow me

Follow on Bloglovinfacebook-icon.jpg

Colourful Nail Art Challenge 3. - Vivid Colours

2014.05.17. 08:00 :: _sheera_

vivid colours nail art

Ezt a manit készítettem a kihívás legújabb fordulójára, szerintem igazi vidám, tavaszi mani lett.

Ehhez a manihoz a kedvenc élénk színű lakkomat, a Rimmel Jazz Funk-ot használtam, és a Lovely Baltic Sand Nr. 6-tal párosítottam. A középső ujjamon körömdíszítő szalaggal csináltam a csíkokat.

vivid colours nail art

A felhasznált lakkok:

Rimmel Jazz Funk, Lovely Baltic Sand Nr. 6

 

2 komment

Címkék: rózsaszín kék sand rimmel nail art anny

A bejegyzés trackback címe:

https://nailpolishcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr156128540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zizitim 2014.05.17. 08:11:33

csodás lett, nagyon tetszik! úgy látszik hasonlóan gondolkodtunk ;)
viszont két dolgot jeleznék, kérdeznék:
1) valószínűleg nem jó a link, amit beraktál, mert a nevedre kattintva nem jutok el a bejegyzéshez
2) kérdezném, hogy nem lehetne-e belépés nélkül kommentelni. kivételesen regisztráltam, mert annyira tetszett a mani, hogy nem bírtam elmenni mellette szó nélkül, de lehet, hogy sokan épp azért nem kommentelnek, mert ők se akarnak egy huszonnyolcadik helyre regisztrálni...
mindenesetre csak így tovább, nagyon szépek a munkáid! :)

_sheera_ 2014.05.17. 12:09:08

@zizitim: örülök hogy tetszik, a tiéd is nagyon szép lett. Szeretem a díszítő szalagot, de inkább csak egy körmön szoktam használni, mert különben beleőrülök, mire felragasztom. Szóval vagy sokkal ügyesebb vagy ebben nálam, vagy komoly türelemmel vagy megáldva, hogy az összes körmödre megcsináltad a mintát. :)
Igen, a linket én is észrevettem, javítom, köszi, hogy szóltál.
Ez a kommentelés dolog engem is zavar, de a blog.hu keretein belül egyenlőre nem találtam megoldást a bejelentkezés nélküli kommentelésre. Ha nem lesz rá megoldás, akkor valószínűleg elköltöztetem a blogot, de most diplomázok, úgyhogy csak utána tudom ezt megcsinálni. Köszönöm, hogy átverekedted magad a nehézségeken, és írtál nekem.
süti beállítások módosítása