Nail Polish Café

Körömlakkok minden mennyiségben. Egy virtuális kávézó lakkmániásoknak.

Kategóriák

Friss topikok

Címkék

a-england (1) anny (2) boulevard (1) catrice (1) china glaze (1) claires (1) dance legend (3) dupe (1) egyéb (4) ezüst (1) fehér (1) fekete (1) glitter (4) golden rose (1) holo (3) kék (4) körömápoás (1) lila (2) lovely (1) manhattan (2) nail art (5) narancsárga (2) neon (1) opi (1) rimmel (1) rózsaszín (3) sand (3) skittlette (1) szett (1) teszt (5) webbolt (2) zöld (2) Címkefelhő

follow me

Follow on Bloglovinfacebook-icon.jpg

Alap- és fedőlakkok, körömápolók

2014.04.16. 15:00 :: _sheera_

Lovely Strongly regenerating nailcare, Eveline SOS, Miss Sporty Nail Expert Cuticle Oil, Crystal Nails Higy Shine

A jól bevált mindennapi lakkjaimról szeretnék írni, ugyanis egy részüket, vagy az elődeiket ilyen posztok alapján vettem, és nagyon hasznosnak találtam őket.

Alaplakknak a Lovely Strongly regenerating nailcare nevű körömápolóját használom. Ezt a körömlemez rétegekben való felválása miatt vettem, ami a kb. kétnaponta megejtett lakkozás miatt állandó problémát okozott. Tényleg nagyon rossz állapotban voltak a körmeim, és ez rendbe tette őket. Azóta ez az állandó alaplakkom, így a réteges felválás már abszolút nem probléma. Azt nem tudom állítani, hogy meghosszabbítja a körömlakk élettartamát, mivel többnyire nincs annyi ideig rajtam egy lakk, hogy a tartósságáról nyilatkozni tudjak. Az mindenesetre biztos, hogy nem lesz tőle kevésbé tartós a lakk.

Habár általános használatra nagyon bevált a Lovely körömerősítője, viszont még így is gyengék voltak a körmeim, bizonyos hossz után a legkisebb dolgoktól is letöredeztek. Ezért vettem az Eveline SOS körömerősítőjét, aminek elsősorban az egyik testvéréről olvastam jókat, viszont mikor a polc előtt álltam ez lett a szimpatikusabb. És ezt abszolút nem bántam meg. Hivatalosan 10 napos kúraként kell alkalmazni, minden nap új réteget felkenni, minden 3. réteg után lemosni. Én ezt nem tartottam be ennyire szigorúan, a gyorsabb hatás kedvéért reggel és este is kentem rá réteget, viszont nem csináltam tíz napig. De komolyan mondom, a körmeimmel csodát tett. Az eredetile gyenge körmeim határozottan erősek lettek.

Ezt is lehet alaplakknak használni, de annak nem túl jó, mivel nagyon megrövidíti a lakk élettartamát. Viszont egy nap után egészben leszedhető, szóval lehúzhatós alaplakként jobban működik, mint az Essence direkt erre való alaplakkja. Amit még tudni kell róla, hogy a körömágyaknak nagyon nem tesz jót. Rá is van írva hogy védjük a körömágyunkat krémmel vagy olajjal, de én még nem találtam olyan kencét, ami tényleg megóvná.

Többek között ezért is, szükségem lett egy igazán hatékony körömágy ápolóra. A Moyra rózsaszín körömágypuhító olaja nem vált be, csak közvetlen használat után volt látható a hatása. Jelenleg a Miss Sporty Nail Expert Cuticle Oil körömágybőr ápoló olaját használom. Az Eveline körömerősítőjével párhuzamosan használva nem igazán tudja ápoltan tartani a körömágyakat, viszont miután azt abbahagytam, már határozottan ápoltabbá tette a körömágyamat. Nem csodaszer, de azért működik.

Fedőlakknak én is a NYC legendás Turbo Dry Top Coat-ját használtam, de mikor kivonták a forgalomból, kénytelen voltam utód után nézni.  Mondhatni találomra vettem meg a Crystal Nails Higy Shine fedőlakkját. Ennek ellenére teljesen elégedett vagyok vele, újra is fogom venni. Nagyon gyorsan szárad, és szárítja az alatta lévő rétegeket is. Sokkal fényesebb, mint a NYC fedőlakkja volt, ráadásul abszolút nem szedi föl az alatta lévő lakk színét. A tertósság növeléséről itt sem tudok nyilatkozni, de nem hinném, hogy gond lenne vele. Így már annyira nem sajnálom, hogy nem kapható már a NYC fedőlakkja, mert sikerült egy jobbat találnom helyette.

Szólj hozzá!

Címkék: teszt egyéb körömápoás

A bejegyzés trackback címe:

https://nailpolishcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr286003895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása