Címkék

a-england (1) anny (2) boulevard (1) catrice (1) china glaze (1) claires (1) dance legend (3) dupe (1) egyéb (4) ezüst (1) fehér (1) fekete (1) glitter (4) golden rose (1) holo (3) kék (4) körömápoás (1) lila (2) lovely (1) manhattan (2) nail art (5) narancsárga (2) neon (1) opi (1) rimmel (1) rózsaszín (3) sand (3) skittlette (1) szett (1) teszt (5) webbolt (2) zöld (2) Címkefelhő

follow me

Follow on Bloglovinfacebook-icon.jpg

Harlow & Co. rendelés

2014.05.14. 15:00 :: _sheera_

nail polish from harlow&co

A Dance Legend rendelés után annyira belejöttem a külföldről rendelésbe, hogy egy másik webboltból is rendeltem lakkokat, a Harlow & Co.-tól, Kanadából.

A cég elsősorban indie lakkok árusításával foglalkozik, és világszerte postáznak.

A csomágot április 25.-én rendeltem. Négy vagy öt lakkig (ez változó, valószínűleg a súlytól függ) $9,37 a szállítási költség, felette már $18,75. Nemzetközi légipostával adták föl a csomagot április 27.-én (magyar idő szerint, helyi idő szerint 28.-án), viszont nyomkövető kódot nem kaptam hozzá. Ez egy kicsit zavart, de mivel május 5.-én  már meg is kaptam a csomagot, így utólag egyáltalán nem bántam a dolgot.

A csomagot egy buborékos borítékban kaptam, a lakkokat kettesével is betekerték buborékos fóliába, közéjük is került fólia.

harlow&co package

harlow&co package

A lakkok a rendeléstől számítva másfél hét alatt megérkeztek, ez a világ másik feléről szerintem nagyon jó teljesítmény. A csomagolás is teljesen biztonságos volt, és a lakkok is nagyon szépek, úgyhogy a tapasztalatom nagyon pozitív volt.

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb webbolt

A bejegyzés trackback címe:

https://nailpolishcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr346147658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása